TGIF.

Lider inte längre, eller jag lider jämt. Men sak samma. Det är fredag, då firar svensken. Helst med tacomiddag och starksprit. Kanske en Pripps blå, singstar och discodans. Men eftersom mitt efternamn är Grape blir det något annat. Exakt vad vet jag inte än. Borde reparera min skivväska, men har ingen lust att sitta still. Så tror bestämt att inleder kvällen med några youtube-favoriter. Typ det här!



Glömmer det och hittar tillbaka med några veckors mellanrum. Det är något speciellt med stranden där man aldrig blir gammal. Jag kan tänka mig att ta bilen dit ikväll. Inga problem. Har du ett körkort och en bil kan jag visa vägen. Tror jag kan den nu, är inte helt säker. Men har rekat kartan sedan i september så det ser ljust ut.

Nu ska jag putsa mina Dr Martens kängor. Vi hörs på lördag.

Kommentarer
Postat av: En annan Grape

Man äter Tacos även med det efternamnet men inte Pripps blå. I alla fall i mitt fall.

Men lyssna på Prove it från Roxy 1978 Bootleg. Vilka gitarrsolon. Såna som passar för stranden..all night,aaa aa aaall night!

2009-10-23 @ 20:14:09
Postat av: klara grape

lånade 200 kr av mitt företag. häng med på en pripps blå alt. staropramen, hooegarden, falcon, heineken osv.

2009-10-23 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback