Funderar på en sak.


Grubblar på förhållandevis meningslösa saker är något jag gör ganska ofta. Min senaste idé är att det hade varit rätt så bra om jag och Daniel Gilbert hade gått och gift oss. Då hade jag fått namnet Klara Gilbert Grape. Sjukt bra.



Men ett giftemål kanske kan vara lite svårt att få till. Men funderar i alla fall på att höra av mig till Daniel och reka lite om vi inte i alla fall kunde göra någon form av sammarbete. Vi hade kunnat styra upp en klubbkväll. Förslagsvis en vardag på Pusterviksbaren. Han hade kunnat spela några låtar och jag hade förstås tagit hand om skivspelarna. Aftonen hade självfallet kallats för Gilbert Grape och temat hade varit Were not going anywhere.

Kommentarer
Postat av: hanna

likes this!

2010-02-16 @ 13:36:15
Postat av: klara grape

jag med!

2010-02-16 @ 14:33:11
Postat av: Far

Det här måste absolut genomföras! Klubbkväll alltså! Det kanske inte är kul att heta Gilbert Grape varje dag men som Klubb så är det oslagbart. Då ska repliker sägas som att;

- I dont know what to say? Say, thank you Gilbert Say Thank you!



Eller Gilberts mamma som säger; I haven´t always been like this! och får svaret. -I haven´t been this way always either!



Eller; Describing Endora (Skara) is like danicing to no music! eller;



Life is a terrbile thing to sleep through



och så klart Match in the gastank Boom Boom! och



Flash the lights!



Jag har nog sett filmen för ofta...

2010-02-16 @ 20:32:24
Postat av: klara grape

en lysande film med klassiska citat som man kan dra fler än en gång. ska helt klart kontakta daniel gilbert. fråga om arnie kanske kan vara gästbartender.

2010-02-17 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback