Jonas Game.

image887
Bild
Sincerely Yours

Har just varit på föreläsning, det var skoj. Vi fick lyssna på Karl Gerhard och lära oss om schlager och svingpjattar. Typ. På vägen hem snackade jag med min bror på telefon. Jag tyckte Sejdeln, men när min bror berättade för mig att Atif var på semester ångrade jag mig. Bäst att spara de där ölpengarna tills i morgon om nu inte Atif skulle stå i baren och spela Born in the USA och bjuda på chillinötter.

Så vi sade hej då och vi hörs i morgon. Jag återgick till musiken och pluggade in iPodlurarna i öronen och fortsatte min väg från Kapellplatsen till Masthugget. Ur min lagom slitna iPod video ljöd Jonas Games nya hit. Grejen med Jonas Game är att han sjunger ju inte så värst bra men han är en jäkel på melodier. Det här med melodier kunde han ju redan på Bad Cash´s tid, för så vitt jag minns det så var det Jonas som låg bakom både Monday morning och Searsching is killing me. Bra poplåtar det där! Hur som helt gillar jag nog ADHD (som även är titeln på hans fullängdare som släpps på Sincerely Yours nu i oktober) bättre än New city love. Tycker på något vis att den är svängigare.

Veckans hit som ni bästa läsare bör ladda ner omedelbums!

Soo long.

Kommentarer
Postat av: S

Här finns en rolig intervju med Jonas: http://www.djungeltrumman.net/v2/ICms/?Scope=&I=2884&P=0,512,621,624,2884


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback